¿Te ha gustado el blog? Qué tal si nos regalas un +1

viernes, 31 de diciembre de 2010

Lo más importante de la VIDA es no haber MUERTO


"Aún no te has dado cuenta de que lo más importante de tu vida, eres TÚ"

¡¡¡ FELIZ AÑO NUEVO 2.011 !!!



jueves, 30 de diciembre de 2010

Caballero concede pluses de 6.000 euros a funcionarios de Urbanismo

Si el Alcalde de Vigo es socialista, - como diría mi abuelo- mi culo es una plaza de toros. No tiene para poner un aire acondicionado en la Ludoteca de Coia, explica que es cosa de la Xunta, y discreccionalmente reparte nuestro dinero a su antojo. Muy bien, Alcalde, siga así, está claro su próposito que lo releven de la Alcaldía en las próximas elecciones, ya está usted lleno, ¡¡¡ caray !!!
Ver para creer...
El alcalde las aprueba pese a que los sindicatos aseguraron que este año no habría «bufandas»

Las gratificaciones navideñas para la Gerencia totalizan 111.000 euros y afectan a un total de 65 trabajadores

El jefe de Urbanización e Infraestructuras, un ingeniero técnico de obras públicas y dos arquitectos han recibido cada uno de ellos una gratificación extraordinaria por importe de 6.000 euros. Son los pluses más elevados dentro de una larga lista que beneficia a 65 funcionarios de la Gerencia de Urbanismo, algo más de la mitad de la plantilla, y que en total supone para las arcas públicas un desembolso superior a los 111.000 euros.
Se trata una vez más de un premio de carácter discrecional que concede el Concello vigués a una serie de funcionarios conocido popularmente entre la plantilla municipal como bufandas . La medida ha provocado numerosos comentarios en la Gerencia y un fuerte malestar entre los que han quedado al margen.
Esta vez, sin embargo, la decisión del alcalde vigués tiene un calado mucho mayor por producirse en un momento de crisis económica y seis meses después de la bajada del 5% del salario a la totalidad de los empleados públicos. Obviamente, los beneficiados por las gratificaciones no notarán la rebaja o lo harán en una proporción inferior a sus compañeros.
Además de estas cuatro de 6.000 euros hay otra de 4.650 euros que beneficia a otro ingeniero técnico; otra de 4.070 destinada a un inspector de urbanismo y una más de 3.270 para una técnica de administración general. Por debajo quedan otras muchas entre 1.000 y 3.000 euros, aunque los menos afortunados deberán conformarse con gratificaciones inferiores a mil euros al margen, por supuesto, de los que se limitarán a percibir su sueldo oficial.
Se da la circunstancia de que en una reciente rueda de prensa de los sindicatos municipales sus responsables dieron por seguro que este año no habría bufandas navideñas. Aunque no lo explicaron claramente, sugirieron que en sus conversaciones con los miembros del gobierno local les habían transmitido este mensaje.
En cualquier caso, los sobresueldos en Urbanismo no son una novedad ya que en mayo pasado el alcalde aprobó el pago de horas extras a numerosos funcionarios. Urbanismo fue el más beneEl jefe de Urbanización e Infraestructuras, un ingeniero técnico de obras públicas y dos arquitectos han recibido cada uno de ellos una gratificación extraordinaria por importe de 6.000 euros. Son los pluses más elevados dentro de una larga lista que beneficia a 65 funcionarios de la Gerencia de Urbanismo, algo más de la mitad de la plantilla, y que en total supone para las arcas públicas un desembolso superior a los 111.000 euros.
Se trata una vez más de un premio de carácter discrecional que concede el Concello vigués a una serie de funcionarios conocido popularmente entre la plantilla municipal como bufandas . La medida ha provocado numerosos comentarios en la Gerencia y un fuerte malestar entre los que han quedado al margen.
Esta vez, sin embargo, la decisión del alcalde vigués tiene un calado mucho mayor por producirse en un momento de crisis económica y seis meses después de la bajada del 5% del salario a la totalidad de los empleados públicos. Obviamente, los beneficiados por las gratificaciones no notarán la rebaja o lo harán en una proporción inferior a sus compañeros.
Además de estas cuatro de 6.000 euros hay otra de 4.650 euros que beneficia a otro ingeniero técnico; otra de 4.070 destinada a un inspector de urbanismo y una más de 3.270 para una técnica de administración general. Por debajo quedan otras muchas entre 1.000 y 3.000 euros, aunque los menos afortunados deberán conformarse con gratificaciones inferiores a mil euros al margen, por supuesto, de los que se limitarán a percibir su sueldo oficial.
Se da la circunstancia de que en una reciente rueda de prensa de los sindicatos municipales sus responsables dieron por seguro que este año no habría bufandas navideñas. Aunque no lo explicaron claramente, sugirieron que en sus conversaciones con los miembros del gobierno local les habían transmitido este mensaje.
En cualquier caso, los sobresueldos en Urbanismo no son una novedad ya que en mayo pasado el alcalde aprobó el pago de horas extras a numerosos funcionarios. Urbanismo fue el más beneficiado con un total de 431.000 euros, seguido muy de lejos por la policía local.

Fuente: La voz de galicia

JOSMAN dijo...


Libertad de expresión,
es el miedo del poder,
cuando el pueblo se expresa
hay mucha verdad en él.

miércoles, 29 de diciembre de 2010

GALICIA, Ley de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

Lei 11/2010, do 17 de decembro, de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

Materia •COMUNIDADES => GALICIA
Boletin Diario Oficial de Galicia. Número 248 de 28 de Diciembre de 2010

Título preliminar

Disposicións xerais

Artigo 1º.-Obxecto.

Esta lei ten por obxecto regular, no marco das competencias que a Comunidade Autónoma de Galicia ten atribuídas estatutariamente, as actuacións e iniciativas no campo da prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade, en especial as encamiñadas a:

a) Definir as características que deberán ter as estratexias de prevención de consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade, de educación sanitaria e de concienciación, social e das familias, do grave problema xerado polo consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

b) Limitar o acceso dos menores de idade ás bebidas alcohólicas.

c) Exercer o control administrativo desta restrición ao consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade, que aborde tanto a venda e a subministración coma o propio consumo por menores de idade, en vías públicas ou establecementos.

d) Establecer limitacións a determinadas prácticas de publicidade, promoción e patrocinio do consumo abusivo de bebidas alcohólicas.

e) Establecer o réxime sancionador.

f) Establecer o sistema de información sobre resultados da aplicación da norma.

g) Establecer limitacións horarias á venda nocturna de bebidas alcohólicas.

h) Establecer medidas de control da administración en espazos de dominio público.

Artigo 2º.-Ámbito territorial.

As disposicións contidas nesta lei serán aplicables ás diferentes actuacións, tanto individuais coma colectivas, de titularidade pública ou privada, que se realicen dentro do territorio da Comunidade Autónoma de Galicia.

Artigo 3º.-Definicións.

Para os efectos desta lei, entenderase por:

a) Para os efectos desta lei, en consonancia co artigo 12º da Constitución, enténdese por menor de idade o menor de 18 anos.

b) Abuso: consiste nun patrón de desadaptación do consumo de substancias manifestado por consecuencias adversas significativas e recorrentes relacionadas con ese consumo. Pode implicar intoxicacións ou provocar situacións que impliquen para a persoa risco físico, psíquico ou social.

c) Bebidas fermentadas: son aquelas bebidas naturais elaboradas exclusivamente a partir da fermentación de alimentos como a uva, os cereais, os froitos carnosos ou as bagas. Son características deste grupo o viño, a cervexa e a sidra, oscilando a súa graduación alcohólica entre 1,2º e 14º.

d) Bebidas alcohólicas espirituosas ou destiladas: son todas aquelas bebidas obtidas por destilación de produtos fermentados, por maceración en alcohol etílico ou por adición de aromas, azucres ou outros produtos edulcorantes ao alcohol etílico ou destilados, ou as mesturas delas entre si ou con outras bebidas, para obter maiores concentracións de alcohol, superando os 15º.

e) Centro docente: para os efectos de aplicación desta lei, entenderase por tal o centro educativo que imparta educación primaria e secundaria e outras ensinanzas de nivel equivalente para menores de idade.

f) Centro destinado a menores de idade: centros onde se realicen actividades cuxos principais espectadores, asistentes ou usuarios sexan menores de idade. Quedan comprendidos os centros de actividades recreativas destinadas aos menores de idade previstos no punto 2.2 do anexo do Decreto 160/2005, do 2 de xuño, polo que se modifica o Decreto 292/2004, polo que se aproba o Catálogo de espectáculos públicos e actividades recreativas da Comunidade Autónoma de Galicia, así como os que teñan sesións para menores de idade.

g) Entenderanse por establecementos destinados a actividades de lecer e entretemento, salas de festas, de baile e discotecas, os definidos no punto 2.6 do anexo do Decreto 160/2005, do 2 de xuño, polo que se modifica o Decreto 292/2004, que aproba o Catálogo de espectáculos públicos e actividades recreativas da Comunidade Autónoma de Galicia.

h) Espazo de dominio público: conxunto de bens e dereitos de titularidade pública, non posuídos de forma privativa, destinados ao uso público, como as prazas e camiños públicos.

i) Horario nocturno: de acordo coa Lei 13/2006, do 27 de decembro, de horarios comerciais de Galicia, ou norma que a modifique ou substitúa, entenderase por horario nocturno o comprendido entre as 22 horas e as 9 horas do día seguinte.

j) Patrocinio: calquera tipo de contribución, pública ou privada, a un acontecemento, unha actividade ou un individuo cuxo obxectivo ou efecto directo ou indirecto sexa a promoción do consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade.

k) Prevención: conxunto de actuacións dirixidas a eliminar, reducir ou modificar os factores de risco de aparición dos trastornos adictivos ou a potenciar os factores de protección coa finalidade de evitar que se produzan estes trastornos.

l) Publicidade: toda forma de comunicación realizada por unha persoa física ou xurídica, pública ou privada, no exercicio dunha actividade comercial, industrial, artesanal ou profesional, co fin de promover de forma directa ou indirecta a contratación de bens mobles ou inmobles, servizos, dereitos e obrigas.

m) Publicidade directa: aquela que, calquera que sexa o medio en que se difunda, promova o consumo ou convide ou induza de maneira inequívoca a el.

n) Publicidade encuberta: a presentación dos bens, servizos, nome, marca ou actividades dun produtor de mercadorías ou un prestador de servizos en programas en que tal presentación teña, de maneira intencionada, propósito publicitario e poida inducir ao consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade. Unha presentación considerarase intencionada, en particular, cando se faga a cambio dunha remuneración ou dun pagamento similar.

Malia o anterior, non se entenderá publicidade encuberta aquela presentación que revele ao público o feito do patrocinio, non afecte a responsabilidade e independencia editorial do prestador de servizos de medios e non anime directamente á compra ou arrendamento dos bens e servizos obxecto de presentación.

ñ) Publicidade indirecta: aquela que, sen mencionar directamente os produtos, utilice marcas, símbolos, grafismos ou outros trazos distintivos de tales produtos ou de empresas que, nas súas actividades principais ou coñecidas, inclúan a súa produción ou comercialización.

o) Promoción: todo estímulo da demanda de produtos, como anuncios, publicidade e actos especiais, entre outros, destinados a atraer a atención e suscitar o interese dos consumidores.

p) Promoción do consumo abusivo: estímulo da demanda, susceptible de xerar un consumo incontrolado de bebidas alcohólicas a un nivel que pode interferir coa saúde física ou mental do individuo e coas súas responsabilidades sociais, familiares ou ocupacionais.

q) Publicidade subliminar: a que mediante técnicas de produción de estímulos de intensidade fronteiriza cos limiares dos sentidos ou análogas poida actuar sobre o público destinatario sen ser conscientemente percibida.

r) Recintos ou locais destinados a espectáculos públicos e actividades recreativas: os incluídos no Decreto 160/2005, do 2 de xuño, polo que se aproba o Catálogo de espectáculos públicos e actividades recreativas da Comunidade Autónoma de Galicia.

s) Subministración: abastecemento de produtos ou substancias previstos nesta lei, xa sexa a título oneroso ou gratuíto.

t) Traballo de proximidade: actividades orientadas cara á comunidade e emprendidas para tomar contacto con individuos ou subpoboacións de especial risco, ás cales normalmente non chegan as canles tradicionais de fomento de estilos de vida saudables.

u) Venda: toda transmisión onerosa na cal o comprador ou compradora adquira produtos previstos nesta lei, incluídas as realizadas coas novas tecnoloxías e por medio de máquinas automáticas.

v) Traballos ou actividades en beneficio da comunidade: prestación da cooperación persoal non retribuída en determinadas actividades de utilidade pública con interese social e valor educativo tendentes a servir de reparación para a comunidade prexudicada pola previa comisión dunha conduta contraria ás normas vixentes e non supeditada ao logro de intereses económicos ou recompensas inmediatas.

Artigo 4º.-Principios reitores da lei.

Esta lei ten como principios reitores os seguintes:

a) A participación activa da comunidade, moi especialmente organizacións xuvenís, e dos sectores afectados na planificación e execución das actuacións en materia de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

b) A integración e coordinación das actuacións en materia de prevención de todas as administracións públicas galegas.

c) A promoción activa de hábitos de vida saudables e dunha cultura de saúde que inclúa o rexeitamento do consumo por parte de menores de idade, así como a modificación de actitudes e comportamentos da sociedade respecto da problemática vinculada a estes comportamentos.

d) As diferentes intervencións planificadas deberán estar baseadas na evidencia científica dispoñible.

e) A consideración prioritaria das políticas e as actuacións preventivas en materia de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

f) O principio de corresponsabilidade social debe impregnar a coordinación das actuacións sobre a problemática asociada ao consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade.

g) As actuacións sanitarias en materias obxecto desta lei responderán aos principios reitores que, para todo o sistema público de saúde de Galicia, se enuncian no artigo 32º da Lei 8/2008, do 10 de xullo, de saúde de Galicia.

Título I

Prevención do consumo de alcohol en menores de idade

Capítulo I

Medidas de prevención

Artigo 5º.-Concepto de medidas de prevención.

a) A prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade terá como obxectivo principal evitar os casos de trastornos adictivos e de consumos indebidos e abusivos, atrasando as idades de inicio de consumo.

b) A prevención terá por obxectivos específicos a redución da demanda e a regulación da dispoñibilidade.

c) A prevención combinará o seu carácter educativo, orientado á diminución da demanda a través da modificación de actitudes e hábitos, coa protección da saúde orientada á diminución da oferta, a través da modificación de contornos que faciliten a adopción deses hábitos saudables, e ao establecemento de limitacións a certas actividades que poden favorecer o inicio dos consumos.

d) As medidas de prevención consistirán na aplicación de estratexias globais e equilibradas de intervención sobre os factores de risco e de protección, tanto psicolóxicos e condutuais coma familiares, sociais e ambientais que inciden na aparición de consumos abusivos e indebidos, de tal xeito que se aumente a percepción de risco na poboación respecto do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

e) As medidas de prevención faranse de forma coordinada, tanto a nivel autonómico coma local, nacional, comunitario europeo e internacional, e terán un carácter estable e avaliable.

Artigo 6º.-Medidas de prevención orientadas á diminución da demanda.

1. As medidas de prevención para a diminución da demanda son aquelas actuacións que teñen por obxectivo a modificación da conduta cara ao consumo mediante a educación, asesoramento, consello, información ou outras metodoloxías.

2. As administracións públicas e entidades que planifiquen, deseñen e executen medidas de prevención para a diminución da demanda deberán ter presente:

a) As actuacións en materia de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade desenvolvidas polas administracións públicas en Galicia, con ou sen a colaboración de entidades e institucións privadas, enmarcaranse nun ámbito xeral de promoción da saúde e calidade de vida, prestando especial atención ás situacións de vulnerabilidade.

b) O ámbito prioritario da prevención será poboacional, mediante actuacións programáticas que incidan principalmente sobre os determinantes asociados á aparición do consumo abusivo de bebidas alcohólicas.

c) Os programas preventivos deberán ser específicos para a idade dos destinatarios, apropiados ao seu desenvolvemento e sensibles coas diferentes culturas.

d) As actuacións prioritarias destes programas consistirán en ofrecer información e asesoramento e fundamentalmente elaborar e implementar estratexias educativas en prevención de condutas de risco por menores, nomeadamente de condutas de consumo de alcohol, contando con todas as instancias implicadas.

e) Fomentarase o apoio á constitución de redes de proximidade coa adecuada metodoloxía de traballo para favorecer que a educación para a saúde se difunda en canles que, habitualmente, son difíciles de abordar.

f) Desenvolveranse protocolos de avaliación adecuados para determinar a adecuación das medidas aos fins para os que estean deseñadas, contando coa participación social de todos os axentes implicados.

g) Promoverase a adopción e aplicación de criterios de calidade, segundo estándares internacionais que serán establecidos e definidos polo departamento da Xunta competente en materia de sanidade.

h) Fomentarase a colaboración e o intercambio de información, a nivel nacional e internacional, que facilite a implantación de accións preventivas.

i) Os programas de prevención deberán incorporar entre os seus obxectivos o incremento da percepción dos riscos asociados ao consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

j) Ampliarase e mellorarase a formación continuada dos servizos e equipos de prevención.

3. Deberanse realizar as análises de situación, utilizando a información científica dispoñible, para seleccionar as medidas preventivas de intervención máis axeitadas.

Artigo 7º.-Ámbitos prioritarios de prevención.

Os ámbitos prioritarios de prevención para a diminución da demanda son:

a) Ámbito escolar.

b) Ámbito familiar.

c) Ámbito comunitario.

d) Ámbito sanitario.

As medidas que se establezan nos plans de actuación que as administracións promovan para a modificación de condutas de risco de consumo de alcohol deberán ser transversais e ter en consideración os catro ámbitos.

Artigo 8º.-A prevención no ámbito escolar.

Os programas, actuacións ou medidas de prevención neste ámbito deberán ter en conta os seguintes criterios:

1. Promover a implicación do conxunto da comunidade escolar.

2. Integrar a educación para a saúde como parte do proxecto educativo dos centros, concibíndoa dun xeito transversal e complementándoa con intervencións intensivas sobre grupos especialmente vulnerables.

3. Conter actuacións continuadas no tempo e estables, adaptándose a cada nivel educativo.

4. Conter mecanismos de coordinación e integración das accións das distintas administracións e organizacións implicadas, co obxectivo de desenvolver materiais de apoio para o profesorado e o alumnado, cun alto nivel de calidade.

5. Recoller o desenvolvemento de programas específicos de formación continuada do profesorado nesta materia, técnicas de detección e programas preventivos específicos para alumnado de especial vulnerabilidade, e programas de adestramento en habilidades persoais, sociais e de resistencia á influencia negativa exercida polo grupo de iguais.

6. Os centros docentes incluirán nos seus plans actividades complementarias para o fomento de hábitos de vida saudables e de disuasión do consumo de alcohol.

Artigo 9º.-A prevención no ámbito familiar.

Os programas, actuacións ou medidas de prevención neste ámbito deberán ter en conta os seguintes criterios:

1. Fomentar a participación das familias, dada a súa importancia como axentes de saúde.

2. Potenciar as habilidades educativas e de comunicación no seo familiar, aumentando a súa capacidade para previr o consumo e resolver os problemas derivados, así como para a mellora da cohesión e o apego familiar, velando especialmente polo mantemento de actitudes correctas.

3. Dar prioridade ao traballo preventivo coas familias multiproblemáticas e coas dos menores de idade considerados de especial vulnerabilidade.

4. Conter mecanismos de coordinación entre os ámbitos educativo, de servizos sociais, de menores de idade e sanitario.

Artigo 10º.-A prevención no ámbito comunitario.

Os programas, actuacións ou medidas de prevención neste ámbito deberán ter en conta os seguintes criterios:

1. Procurar o reforzo das mensaxes e normas da comunidade en contra do consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade e en prol da saúde.

2. Fomentar o traballo de proximidade e o establecemento de redes de cooperación entre os organismos que o realicen con outros contextos onde haxa programas de prevención de trastornos adictivos.

3. Promover a capacitación de mediadores sociais.

4. Incluír o desenvolvemento de campañas de información e sensibilización social como reforzo doutras accións e iniciativas en relación cos medios de comunicación social.

5. Fomentar a implicación dos concellos e o seu papel nas accións de ámbito comunitario.

6. Potenciar entre as diferentes administracións públicas unha política global de alternativas ao consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade actuando nos ámbitos cultural, deportivo e social e impulsando servizos socioculturais, actividades de lecer e tempo libre e promoción do deporte.

Para iso, estableceranse canles de diálogo e participación coa comunidade destinataria e cos restantes axentes implicados, co fin de determinar as actuacións que se van desenvolver e construír unha cultura de lecer alternativa adaptada á demanda e necesidades reais.

7. Establecer accións para combater actitudes favorables ou tolerantes cara ao consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade.

8. Conter estratexias preventivas de redución de risco dentro dos programas de lecer saudable ou alternativo.

9. Estimular accións en relación cos medios de comunicación social.

10. Promover o asociacionismo.

Artigo 11º.-A prevención no ámbito sanitario.

Os programas, actuacións ou medidas de prevención neste ámbito deberán ter en conta os seguintes criterios:

1. Implicar os profesionais sanitarios, principalmente en atención primaria, dada a súa importancia como axentes de saúde.

2. Elaborar protocolos que permitan o diagnóstico precoz de consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade e establecer o desenvolvemento de materiais preventivos de apoio aos profesionais.

3. Potenciar os programas de formación continuada específicos nesta materia para os profesionais de atención primaria da saúde.

4. Elaborar un protocolo de coordinación de asistencia sanitaria para a atención a menores de idade por intoxicación etílica na procura de prever posibles trastornos adictivos.

Capítulo II

Limitacións da oferta de bebidas alcohólicas aos menores

de idade

Artigo 12º.-Limitacións ao consumo, venda e subministración.

1. Queda expresamente prohibido o consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade.

2. Queda expresamente prohibida a venda e subministración de bebidas alcohólicas a menores de idade.

3. Queda expresamente prohibida a venda, subministración ou consumo de bebidas alcohólicas nos centros docentes para menores de idade, nos recintos e espazos destinados á realización e seguimento de actividades deportivas, no momento en que os deportistas ou practicantes sexan maioritariamente menores de idade, e nos centros destinados a menores de idade.

4. Queda expresamente prohibida a venda e subministración a menores de idade de calquera produto que imite os envases de bebidas alcohólicas.

Artigo 13º.-Venda e subministración a través de máquinas expendedoras.

1. As máquinas expendedoras de bebidas alcohólicas deberán incorporar os mecanismos técnicos adecuados que permitan impedir o acceso a elas das persoas non autorizadas ao consumo.

2. As máquinas expendedoras de bebidas alcohólicas só se poderán situar no interior de locais, centros ou establecementos en que non estea prohibido o seu consumo, nun lugar que permita a vixilancia directa e permanente do seu uso por parte do titular do local ou dos seus traballadores.

3. As máquinas expendedoras de bebidas alcohólicas non se poderán situar nas áreas anexas ou de acceso previo aos locais, como son as zonas de cortaventos, pórticos, corredores de centros comerciais, vestíbulos, distribuidores, escaleiras, soportais ou lugares similares que poidan ser parte dun inmoble pero non constitúen propiamente o interior deste.

Artigo 14º.-Información sobre as limitacións.

1. En todos os establecementos en que se vendan ou subministren, de calquera modo, bebidas alcohólicas, informarase das prohibicións especificadas nos números 1 e 2 do artigo 12.º A devandita información realizarase mediante anuncios ou carteis de carácter permanente, fixados de xeito visible, en galego e castelán. As características destas sinalizacións serán fixadas regulamentariamente.

2. Os responsables de calquera establecemento dos recollidos no número anterior adoptarán as medidas necesarias de control para evitar a venda de bebidas alcohólicas a menores de idade, que deberán coñecer todos os traballadores, preferentemente por escrito.

3. Na superficie frontal das máquinas figurará, de forma clara e visible, en galego e castelán, unha advertencia sobre a prohibición do seu uso para os menores de idade. As características da dita sinalización serán fixadas regulamentariamente.

Artigo 15º.-Limitacións da publicidade, promoción e patrocinio de bebidas alcohólicas.

1. Queda prohibida calquera campaña, sexa como actividade publicitaria ou non, dirixida a menores de idade e a que induza, directa ou indirectamente, ao consumo de bebidas alcohólicas por estes.

2. Queda prohibida a utilización de imaxes ou voces de menores de idade nos soportes publicitarios, de promoción e de patrocinio de bebidas alcohólicas.

3. Queda prohibido o uso de argumentos, estilos, tipografías ou deseños asociados aos menores de idade nos soportes publicitarios, de promoción e de patrocinio de bebidas alcohólicas.

4. Queda prohibida na publicidade, na promoción e no patrocinio a asociación do consumo de bebidas alcohólicas con calquera mellora do rendemento físico ou psíquico ou melloras do rendemento deportivo, coa condución de vehículos ou manexo de armas, co potencial éxito persoal ou social ou coa mellora na resolución de conflitos. Tampouco poderá asociarse este consumo a prácticas educativas e sanitarias ou á mellora do rendemento deportivo.

5. Queda prohibida toda clase de publicidade directa, indirecta ou subliminar de bebidas alcohólicas:

a) Nos centros docentes para menores de idade.

b) Nos centros destinados para menores de idade.

c) En todos aqueles centros a que teñan acceso maioritariamente os menores de idade.

d) Nos recintos ou locais destinados a espectáculos públicos e actividades recreativas durante as actividades en que o acceso ou participación sexa maioritariamente de menores de idade.

e) Nas publicacións de libros, revistas, folletos ou calquera outro impreso ou formato dixital editados en Galicia cando sexan dirixidos a menores de idade.

f) Nas cubertas exteriores, na portada e na contraportada de libros, revistas, folletos ou calquera outro impreso ou formato dixital editados en Galicia. Tamén nas portadas e contraportadas, seccións de pasatempos de revistas, folletos ou calquera outro impreso ou formato dixital editados en Galicia. Queda exceptuada esta prohibición nas publicacións especializadas ou dirixidas a profesionais.

6. A Administración autonómica promoverá a formalización de acordos de autocontrol e autolimitación da publicidade de bebidas alcohólicas no ámbito das empresas, produtores ou as súas asociacións, distribuidoras dos ditos produtos, así como cos anunciantes, axencias e medios de publicidade que operen no seu territorio, co fin de lograr os obxectivos desta lei.

7. Nas actividades de promoción e/ou patrocinio non se poderán ofrecer bebidas alcohólicas a menores de idade. Prohíbese igualmente a entrega a menores de idade de bens ou servizos relacionados exclusivamente con bebidas alcohólicas ou hábitos do seu consumo, e aqueles que leven marcas, símbolos ou distintivos que poidan identificar unha bebida alcohólica.

8. Non está permitida a promoción de bebidas alcohólicas mediante a distribución de información por repartición nas caixas do correo, correo, teléfono ou correo electrónico no ámbito da Comunidade Autónoma dirixida especificamente a menores de idade.

9. Queda prohibido o acceso e as visitas de menores de idade aos centros de produción de bebidas alcohólicas, feiras, certames, exposicións, mostras e actividades similares, de promoción de bebidas alcohólicas, agás que estean acompañados de maiores con responsabilidade sobre eles.

10. Non se poderá realizar promoción de bebidas alcohólicas dirixidas especificamente a menores de idade.

11. Queda prohibido calquera tipo de patrocinio ou financiamento de programas, espazos, páxinas ou servizos cos distintivos de bebidas alcohólicas en actividades -deportivas, educativas, recreativas ou espectáculos públicos- dirixidas ou nas cales participen maioritariamente menores de idade.

12. Queda prohibido calquera tipo de promoción que poida inducir ao consumo abusivo de bebidas alcohólicas, especialmente as que poidan inducir a el por rebaixa dos seus prezos no interior dos establecementos onde estea autorizada a súa venda para o consumo no propio local.

13. Queda prohibida a venda de alcohol entre as 22.00 e as 9.00 horas do día seguinte.

Quedan excluídas da prohibición anterior a venda para o consumo nos propios establecementos autorizados, a venda electrónica, a venda para a distribución a profesionais e a venda nos mercados de abastos, nos seus horarios autorizados.

Artigo 16º.-Limitacións ao acceso de menores de idade a locais.

1. Con carácter xeral, queda prohibida a entrada dos menores de idade en salas de festas, de baile ou discotecas, salvo que estean acompañados de maiores de idade con responsabilidade sobre eles.

2. Excepcionalmente, estes locais poderán dispoñer de sesións especiais para maiores de 14 anos, con horarios e sinalización diferenciadas, sen que poida ter continuidade ininterrompida con aquelas sesións en que se produza a venda de bebidas alcohólicas, retirándose dos locais, durante estas sesións especiais, a exhibición e publicidade deste tipo de bebidas.

Título II

Instrumentos de intervención para garantir as actuacións

en materia de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade

Capítulo I

Información e control

Artigo 17º.-Sistema de información.

1. O departamento da Xunta de Galicia competente en materia de sanidade establecerá un sistema de información sobre o consumo de bebidas alcohólicas en menores. Este sistema deberá obter, procesar, analizar e difundir información sobre os factores de risco e protectores, sobre a incidencia e prevalencia destes comportamentos, sobre as actuacións en materia de prevención e sobre os centros e programas.

2. A Xunta de Galicia desenvolverá regulamentariamente o sistema de información sobre consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade de Galicia, que deberá estar integrado no sistema de información de saúde de Galicia definido no artigo 71º da Lei 8/2008, do 10 de xullo, de saúde de Galicia.

3. O sistema de información sobre consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade procurará ter en conta as recomendacións de organismos internacionais.

4. O sistema de información tamén deberá definir e recoller a información que permita coñecer e estudar os progresos e avances na consecución dos obxectivos marcados.

5. O sistema terá presente toda a regulación que garante o dereito á confidencialidade dos datos que se manexen.

6. O sistema contará cun mecanismo de avaliación continuada que permita a detección precoz das desviacións e xere accións correctoras que garantan a eficacia final das medidas e permitan a súa adecuación a novas necesidades ou diferentes escenarios de intervención que poidan xurdir.

7. O sistema deberá facilitar información ás partes interesadas que permita orientar e mellorar as súas actuacións.

8. A xestión do sistema de información sobre consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade estará asignado á unidade do departamento da Xunta de Galicia competente en materia de sanidade que exerza as competencias de saúde pública.

Artigo18º.-Inspección.

1. No eido das súas respectivas competencias, as administracións públicas exercerán funcións de inspección e control do cumprimento das actuacións definidas nesta lei.

2. O exercicio das funcións inspectoras en materia sanitaria realizarase nos termos previstos na Lei 8/2008, de saúde de Galicia, e na Lei 14/1986, do 25 de abril, xeral de sanidade.

3. Os feitos constatados polos funcionarios ou persoal ao servizo das administracións públicas que actúen no exercicio das funcións de inspección no marco desta lei serán formalizados en documento público, que gozará da presunción de veracidade.

4. Os funcionarios ou persoal ao servizo das administracións públicas que actúen no exercicio das funcións de inspección no marco desta lei, e acreditando a súa identidade, estarán autorizados para:

a) Entrar libremente e sen previa notificación, en calquera momento, en calquera centro, servizo ou establecemento suxeito a esta lei.

b) Proceder ás probas, investigacións ou exames necesarios para comprobar o cumprimento desta lei e das normas que se diten para o seu desenvolvemento.

c) Realizar as probas regulamentariamente establecidas para determinar o grao de intoxicación alcohólica dos menores de idade que estean a consumir en lugares públicos.

d) Realizar cantas actuacións sexan necesarias para o cumprimento das funcións de inspección que exerzan.

5. Nos supostos recollidos nos puntos anteriores poderanse acordar as medidas provisionais habilitadas legalmente sobre as bebidas, os envases ou os demais elementos obxecto da prohibición, así como outros materiais ou medios empregados. As bebidas intervidas poderán ser destruídas por razóns hixiénico-sanitarias.

6. As administracións públicas promoverán acordos de colaboración para optimizar o uso de recursos públicos e asegurar a coherencia das actuacións.

Capítulo II

Financiamento

Artigo 19º.-Financiamento.

Os ingresos que se produzan pola imposición de sancións tipificadas nesta lei poderán quedar afectos e xerarán un crédito pola mesma contía nas dotacións orzamentarias específicas destinadas á prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade e ao financiamento de programas municipais de lecer para a xuventude.

Capítulo III

Réxime sancionador

Sección 1ª

Das infraccións

Artigo 20º.-Disposicións xerais.

1. Constitúe infracción administrativa toda acción ou omisión tipificada nos artigos 22º e seguintes desta lei.

2. No suposto de que, unha vez practicadas as dilixencias de investigación oportunas tendentes a individualizar ao infractor ou infractores, non sexa posible determinar o grao de participación dos diversos suxeitos que interviñesen na comisión da infracción, a responsabilidade será solidaria.

Artigo 21º.-Clasificación das infraccións.

As infraccións administrativas do establecido na presente lei cualifícanse como leves, graves ou moi graves.

Artigo 22º.-Infraccións leves.

Constitúen infraccións leves:

1. O consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade, sempre e cando se produza por primeira vez.

2. A venda e subministración a menores de idade de calquera produto que imite os envases de bebidas alcohólicas, sempre e cando se produza por primeira vez.

3. O incumprimento das estipulacións de información sobre as limitacións recollidas no artigo 14º, sempre e cando se produza por primeira vez.

4. O incumprimento da prohibición do acceso e as visitas de menores de idade recollida no número 4 do artigo 15º, sempre e cando se produza por primeira vez.

5. A obstrución do labor inspector mediante calquera acción ou omisión que o perturbe ou atrase.

6. Todas aquelas que se cometan por simple neglixencia e non comporten un prexuízo directo para a saúde individual ou colectiva.

7. O mero atraso no cumprimento das obrigas de información, comunicación ou comparecencia por requirimento da autoridade competente.

8. Calquera outro incumprimento das disposicións desta lei que non se tipifique como infraccións graves ou moi graves.

Artigo 23º.-Infraccións graves.

Constitúen infraccións graves:

1. O incumprimento das limitacións ao consumo, venda e subministración recollidas nos números 2 e 3 do artigo 12º desta lei.

2. O incumprimento do previsto no artigo 13º desta lei, referente á venda e subministración a través de máquinas expendedoras.

3. O incumprimento das prohibicións e limitacións contidas no artigo 15º desta lei, referente á limitación da publicidade, promoción e patrocinio de bebidas alcohólicas.

4. O incumprimento do previsto no artigo 16º desta lei, referente á limitación de acceso de menores de idade a locais.

5. O incumprimento dos requirimentos específicos e das medidas preventivas ou definitivas que formulen as autoridades, sempre que se produzan por primeira vez e non concorra dano grave para a saúde das persoas.

6. A negativa a subministrar datos, facilitar información ou prestar colaboración ás autoridades ou aos seus axentes no desenvolvemento dos labores de inspección ou control.

7. As accións ou omisións que perturben, obstrúan ou impidan de xeito grave o desempeño da actividade inspectora e de control da administración, así como as ofensas graves ás autoridades e axentes encargados daquela.

8. O incumprimento, por neglixencia grave, dos requisitos, das condicións, das obrigas ou das prohibicións establecidas na vixente lexislación en materia sanitaria, así como calquera outro comportamento que supoña imprudencia grave, sempre que ocasionen alteración ou risco sanitario, aínda que sexan de escasa entidade; e o mesmo incumprimento e comportamento cando, cometidos por simple neglixencia, produzan risco ou alteración sanitaria grave. Para os efectos deste punto, constituirá un suposto de neglixencia a omisión do deber de control ou a falta dos controis ou das precaucións exixibles na actividade, no servizo ou na instalación de que se trate.

9. A comisión por neglixencia das condutas tipificadas como infracción moi grave cando o risco ou a alteración sanitaria producida sexan de escasa entidade.

10. A reincidencia na comisión de infraccións leves nos últimos tres meses.

11. As actuacións tipificadas nos artigos precedentes que, consonte o grao de concorrencia cos elementos a que se refire o artigo 26º, merezan a cualificación de faltas graves ou non proceda a súa cualificación como faltas leves ou moi graves.

12. As faltas leves que sexan concorrentes con outras infraccións sanitarias leves ou poidan servir para facilitalas ou encubrilas.

Artigo 24º.-Infraccións moi graves.

Constitúen infraccións moi graves:

1. O incumprimento das medidas preventivas ou definitivas que adopten as autoridades sanitarias competentes cando se produzan de xeito reiterado ou cando concorra dano grave para a saúde das persoas.

2. A resistencia, a coacción, a ameaza ou represalia, o desacato ou calquera forma de presión exercida sobre as autoridades sanitarias ou os seus axentes no exercicio da súa actividade.

3. O incumprimento consciente e deliberado dos requisitos, das obrigas ou das prohibicións establecidas na normativa sanitaria, ou calquera comportamento doloso, sempre que ocasionen alteración, danos ou risco sanitario grave.

4. A reincidencia na comisión de faltas graves nos últimos cinco anos.

5. As actuacións tipificadas nos artigos precedentes que, consonte o grao de concorrencia dos elementos a que se refire o artigo 24º, merezan a cualificación de faltas moi graves ou non proceda a súa cualificación como faltas leves ou graves.

6. As faltas graves que sexan concorrentes con outras infraccións sanitarias graves ou que servisen para facilitar ou encubrir a súa comisión.

7. O incumprimento reiterado dos requirimentos específicos que formulen as autoridades sanitarias.

8. A negativa absoluta a facilitar información ou prestar colaboración aos servizos de inspección e control.

Artigo 25º.-Responsables.

1. Das diferentes infraccións será responsable a persoa física ou xurídica que cometa os feitos tipificados como tales.

2. Tamén serán responsables das infraccións aquelas persoas que, aproveitando a súa condición de maioría de idade, adquiran e posteriormente subministren o alcohol a menores.

3. Así mesmo, e en función das distintas infraccións, tamén serán responsables delas os titulares das entidades, centros, locais ou establecementos en que se cometa a infracción ou, na súa ausencia, os empregados que estean ao seu cargo; o fabricante, cando se leve a cabo pola súa iniciativa, o importador, o distribuidor e o explotador da máquina expendedora; o beneficiario da publicidade ou da promoción, entendendo por tal tanto o titular da marca ou produto anunciado coma o titular do establecemento ou espazo en que se exhiba a publicidade, así como, se é o caso, a empresa publicitaria e o patrocinador.

4. Cando a responsabilidade dos feitos cometidos corresponda a menores de idade, responderán subsidiariamente os seus pais e nais, titores e titoras e gardadores e gardadoras legais ou de feito, por esta orde, en razón do incumprimento da obriga imposta a eles de previr a comisión de infraccións administrativas que se imputen aos menores de idade. A responsabilidade subsidiaria virá referida a sufragar a contía pecuniaria da multa imposta.

5. Sen prexuízo da responsabilidade civil subsidiaria dos pais ou nais ou titores polas accións dos menores de idade que dependan deles, aqueles serán tamén responsables directos e solidarios das infraccións cometidas polos menores de idade, sempre que, pola súa parte, conste dolo, culpa ou neglixencia, incluída a simple inobservancia.

Sección 2ª

Das sancións

Artigo 26º.-Criterios para a gradación das sancións.

1. Para a determinación da contía das sancións previstas nesta lei terase en consideración o principio de proporcionalidade e, en todo caso, os seguintes criterios de gradación:

a) A transcendencia da infracción.

b) A existencia de intencionalidade.

c) A natureza dos prexuízos causados.

d) A reincidencia e a reiteración.

e) A idade dos responsables.

f) O volume de negocio e os beneficios obtidos pola conduta.

g) O grao de difusión da publicidade.

2. Cando concorran máis de dous dos criterios de gradación no comportamento sancionable de entre os previstos no número 1 deste artigo, o órgano competente poderá impoñer a sanción superior en grao á prevista. Non será apreciada a reincidencia ou a reiteración para agravar as sancións cando xa fose tida en conta para tipificar a infracción.

Artigo 27º.-Sancións.

1. As infraccións a esta lei sancionaranse nos graos mínimo, medio ou máximo, atendendo a gravidade da infracción, a natureza dos prexuízos causados, o risco para a saúde e a intencionalidade ou reiteración, da forma seguinte:

a) Infraccións leves:

i) Grao mínimo: ata 601,01 €.

ii) Grao medio: de 601,02 a 1.803,04 €.

iii) Grao máximo: de 1.803,05 a 3.005,06 €.

b) Infraccións graves:

i) Grao mínimo: de 3.005,07 a 6.010,12 €.

ii) Grao medio: de 6.010,13 a 10.517,71 €.

iii) Grao máximo: de 10.517,72 a 15.025,30 €.

c) Infraccións moi graves:

i) Grao mínimo: de 15.025,31 a 120.202,42 €.

ii) Grao medio: de 120.202,43 a 360.607,26 €.

iii) Grao máximo: de 360.607,27 a 601.012,11 €.

As cantidades expresadas poden exceder ata acadar o quíntuplo do valor dos produtos ou dos servizos obxecto da infracción.

2. Nos casos de especial gravidade con transcendencia notoria e grave para a saúde, o Consello da Xunta de Galicia poderá acordar o peche temporal do establecemento, instalación ou servizo por un prazo máximo de cinco anos. Neste suposto poderase impoñer como sanción complementaria a supresión, cancelación ou suspensión de calquera tipo de axudas ou subvencións de carácter financeiro que o particular ou a entidade infractora obtivesen ou solicitasen da Administración pública galega.

Artigo 28º.-Destino e substitución das sancións.

1. A autoridade competente para a imposición das sancións poderá decidir, en función da sanción e da súa capacidade organizativa, a substitución, por solicitude do infractor ou do representante legal, pola realización de traballos ou actividades en beneficio da comunidade. Esta substitución non se poderá facer nas faltas moi graves.

2. Ademais, no caso das sancións referidas ao consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade, poderanse substituír, despois de solicitude do menor e coñecemento e aceptación dos seus pais, titores ou gardadores e coa compatibilidade coas actividades escolares, pola inclusión do infractor en programas preventivos de carácter formativo ou informativo, ou de tratamento, que se desenvolverán durante un número de sesións que se establecerán nas normas de desenvolvemento desta lei.

A Xunta de Galicia desenvolverá regulamentariamente os criterios básicos dos programas preventivos, que consistirán na realización de servizos de interese comunitario e/ou cursos formativos de comportamento e concienciación sobre o consumo de alcohol.

3. En todo caso, nas sancións polo consumo de alcohol por menores de idade, terán prevalencia as medidas previstas nos puntos 1 e 2 deste artigo.

4. No caso de que o infractor rexeite esta medida, será executada a multa correspondente prevista nesta lei para ese tipo de infraccións.

Artigo 29º.-Procedemento de substitución das sancións.

1. O procedemento iniciarase cando o infractor ou o seu representante legal soliciten a substitución da sanción polas medidas establecidas no artigo anterior, ante o órgano que a impuxese.

2. A resolución favorable da substitución, que será ditada nun prazo máximo de quince días desde a solicitude, declarará suspendido o prazo de prescrición da sanción polo tempo previsto de duración da medida substitutiva.

3. Durante o tempo de duración da medida substitutiva, a autoridade competente efectuará o seguimento que considere oportuno sobre as asistencias e os resultados nas tarefas correspondentes.

4. Cando da información reunida resulte acreditado que o infractor cumpriu satisfactoriamente o seu compromiso, a autoridade competente acordará a remisión da sanción ou sancións impostas.

5. O incumprimento total ou parcial da medida substitutiva determinará a esixencia da sanción inicialmente imposta, salvo que se produza por causa de forza maior.

Artigo 30º.-Competencia sancionadora.

1. Con carácter xeral, a competencia para a imposición de sancións corresponderá aos seguintes órganos:

a) Aos alcaldes, para a imposición de sancións pola comisión de infraccións leves e graves nos seus graos mínimo e medio, así como a suspensión de calquera tipo de axuda ou subvención de carácter financeiro que o particular ou a entidade infractora obtivesen ou solicitasen do concello, ou a revogación das autorizacións municipais concedidas.

b) Aos xefes territoriais das consellarías con competencias na materia, para a imposición de sancións pola comisión de infraccións graves no seu grao máximo.

c) Aos titulares dos órganos superiores ou directivos das consellarías con competencias, de conformidade co que establezan os correspondentes decretos de estrutura orgánica, para a imposición de sancións pola comisión de infraccións moi graves no seu grao mínimo.

d) Corresponde ao Consello da Xunta de Galicia:

i. Impoñer as sancións previstas pola comisión de infraccións moi graves nos seus graos medio e máximo.

ii. Acordar o peche temporal, por un prazo máximo de cinco anos, do establecemento, instalación ou servizo infractor.

iii. Así mesmo, poderá impoñer a sanción complementaria de supresión, cancelación ou suspensión de calquera tipo de axuda ou subvención de carácter financeiro que o particular ou a entidade infractora obtivesen ou solicitasen da Administración pública galega.

2. Por razón da materia, a competencia sancionadora, no marco da Xunta de Galicia, corresponderá aos seguintes órganos:

a) Á consellaría responsable en materia sanitaria, as correspondentes aos incumprimentos en materia de publicidade e promoción de bebidas alcohólicas dirixidas a menores de idade nos medios de comunicación e por teléfono ou internet.

b) Á consellaría responsable en materia educativa, as correspondentes aos incumprimentos en materia de publicidade, promoción ou venda de bebidas alcohólicas nos centros docentes.

c) Á consellaría responsable en materia de benestar, as correspondentes aos incumprimentos en materia de publicidade, promoción ou venda de bebidas alcohólicas nos centros de menores baixo o seu ámbito competencial.

d) Á consellaría responsable en materia de espectáculos públicos, as correspondentes aos incumprimentos en materia de acceso de menores de idade a locais.

3. Cando, denunciado un feito de que teña coñecemento a Administración da Xunta de Galicia, e logo de requirimento ao concello que resulte competente, este non incoe o oportuno expediente sancionador no prazo de dez días a partir do requirimento, a consellaría competente poderá iniciar a súa tramitación con comunicación da resolución correspondente ao concello.

Artigo 31º.-Prescrición de infraccións e sancións.

1. As infraccións e sancións a que se refire esta lei prescribirán ao ano as correspondentes a faltas leves, aos tres anos as correspondentes a faltas graves e aos cinco anos as correspondentes a faltas moi graves.

2. O prazo de prescrición das infraccións comezará a contarse a partir do día en que se cometesen estas e interromperase desde o momento en que o procedemento se dirixa contra o presunto infractor.

3. Así mesmo, o prazo de prescrición das sancións comezará a contarse desde o día seguinte a aquel en que sexa firme a resolución pola cal se impón a sanción.

Sección 3ª

Procedemento sancionador

Artigo 32º.-Incoación do procedemento sancionador.

1. O procedemento sancionador por infraccións tipificadas nesta lei iniciarase de oficio, por acordo do órgano competente adoptado:

a) Por propia iniciativa.

b) Por acta de infracción elaborada pola inspección.

c) Por orde superior.

d) Por comunicación da autoridade ou do órgano administrativo que teña coñecemento da posible infracción.

e) Por denuncia formulada por organizacións profesionais do sector, organizacións de consumidores e usuarios ou particulares. Para estes efectos, as follas de reclamacións terán a consideración de denuncia formal.

2. Previamente á incoación do procedemento sancionador, o órgano competente para ela poderá acordar a realización de cantas actuacións sexan necesarias co obxecto de determinar con carácter preliminar se concorren circunstancias que xustifiquen a súa iniciación.

3. O acordo de incoación comunicarase ao instrutor ou instrutora, con traslado de cantas actuacións se realizasen, e notificarase ao denunciante e ás persoas interesadas no procedemento.

4. Terán a condición de persoas interesadas nos procedementos sancionadores por infraccións tipificadas nesta lei, ademais dos presuntos responsables das infraccións, as persoas directamente prexudicadas por elas.

Artigo 33º.-Medidas provisionais.

1. Iniciado o expediente sancionador, o órgano competente poderá adoptar as medidas provisionais ou preventivas imprescindibles na procura de asegurar a eficacia da resolución que puider recaer e tendentes á salvagarda da saúde, seguranza e protección das persoas, así como á suspensión ou clausura preventiva de servizos, establecementos e centros ou a suspensión de autorizacións, permisos, licenzas e outros títulos expedidos polas autoridades administrativas, nos termos que autorice a lexislación vixente.

2. En particular, se os feitos que provocaron a incoación do procedemento sancionador incumpren requisitos normativamente establecidos de modo que se produza un grave risco para a saúde, adoptarase como medida provisional, en ambos os dous casos, o peche do establecemento ou a suspensión da actividade, se non se acordase xa a medida antes da iniciación do expediente nos termos previstos nesta lei.

Artigo 34º.-Resolución do procedemento sancionador.

1. O prazo máximo en que debe notificarse a resolución do procedemento sancionador será dun ano desde a data do acordo de incoación. De transcorrer este prazo sen se notificar a correspondente resolución, producirase a caducidade do procedemento nos termos e cos efectos previstos na lexislación do procedemento administrativo común.

2. Se as condutas sancionadas causasen danos ou prexuízos á administración, a resolución do procedemento poderá impoñer á persoa infractora a reposición ao seu estado orixinario da situación alterada pola infracción, e a indemnización polos danos e perdas causados.

3. Se a sanción viñer motivada pola falta de adecuación da actividade ou do establecemento aos requisitos establecidos pola normativa vixente, a resolución sancionadora incluirá un requirimento, con expresión de prazo suficiente para o seu cumprimento, para que a persoa sancionada leve a cabo as actuacións necesarias para regularizar a situación da actividade ou do establecemento de que é titular.

Artigo 35º.-Execución das resolucións sancionadoras.

1. A execución das resolucións sancionadoras, unha vez que poñan fin á vía administrativa, corresponderá ao órgano competente para a incoación do procedemento.

2. Nos casos en que a resolución sancionadora inclúa un requirimento para que a persoa sancionada leve a cabo as actuacións necesarias para regularizar a situación da actividade ou do establecemento de que é titular, o órgano competente para a execución poderá impoñer a aquela multas coercitivas dun 10% da contía da sanción máxima fixada para a infracción cometida por cada día que pase desde o vencemento do prazo outorgado para o cumprimento do requirimento sen que se realizasen as actuacións ordenadas.

Artigo 36º.-Principios e procedemento xeral.

En todo o que non estea previsto nesta lei e nas disposicións que a desenvolvan, a tramitación do procedemento sancionador axustarase aos principios e ao procedemento establecidos con carácter xeral na normativa autonómica galega sobre o exercicio da potestade sancionadora e, na súa falta, na normativa estatal sobre ela.

Título III

Da planificación, coordinación e participación social

Artigo 37º.-Das competencias da Administración autonómica.

1. Corresponde á Xunta de Galicia o exercicio das seguintes competencias:

a) O establecemento da política en materia de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade na Comunidade Autónoma de Galicia.

b) A aprobación das estruturas administrativas en materia de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade, así como a súa organización e réxime de funcionamento.

c) O exercicio da potestade sancionadora a través das consellarías competentes por razón da materia, nos termos previstos nesta lei.

d) A adopción, en colaboración con outras administracións públicas, de todas aquelas medidas que sexan precisas para asegurar o cumprimento do establecido nesta lei.

2. Dentro da estrutura da Xunta de Galicia, corresponde á Consellería de Sanidade:

a) A cooperación ou colaboración xeral coas administracións públicas, entidades privadas e institucións nas actuacións en materia de prevención do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

b) O establecemento e xestión do sistema de información sobre consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

Artigo 38º.-Das competencias da Administración local.

1. Sen prexuízo das demais competencias que o ordenamento vixente lles atribúe e no marco delas, en relación co obxecto desta lei definido no seu artigo 1º, corresponde aos concellos da Comunidade Autónoma de Galicia, no seu ámbito territorial:

a) A determinación dos criterios que regulen a localización e requisitos que deberán reunir os establecementos onde se subministren, vendan, dispensen ou consuman bebidas alcohólicas, así como a súa vixilancia e control.

b) Os criterios e condicións de autorización de consumo de bebidas alcohólicas por adultos nos espazos de dominio público baixo o seu ámbito competencial e o asinamento de acordos con outras administracións para o cumprimento dos ditos criterios e condicións nos espazos de dominio público baixo a súa competencia.

c) Velar, no marco das súas competencias, polo cumprimento das diferentes medidas de control que establece esta lei, especialmente nas dependencias municipais.

d) O exercicio da potestade sancionadora nos termos previstos nesta lei.

e) Adoptar as medidas preventivas dirixidas a asegurar o cumprimento do establecido nesta lei.

2. Ademais das sinaladas no punto anterior, os concellos, mancomunidades ou agrupacións municipais de máis de 20.000 habitantes terán as seguintes competencias e responsabilidades mínimas:

a) A aprobación e execución dos programas de prevención que se desenvolvan exclusivamente no seu ámbito.

b) A elaboración e aprobación do plan en materia de inspección e de réxime sancionador.

c) O fomento da participación social e o apoio ás institucións sen ánimo de lucro que desenvolvan no municipio actuacións previstas no plan municipal.

Artigo 39º.-Organizacións non gobernamentais e entidades sociais.

1. O principio de corresponsabilidade social debe impregnar a coordinación das actuacións sobre a problemática asociada ao consumo de bebidas alcohólicas por menores de idade, entre as diversas instancias administrativas e a sociedade civil, que deben seguir tomando un papel activo para a correcta abordaxe desta problemática.

2. A Administración autonómica fomentará e apoiará as iniciativas sociais e a colaboración coas organizacións non gobernamentais e entidades sociais, considerando o seu importante papel nesta materia.

3. Serán ámbitos preferentes de actuación das organizacións non gobernamentais e entidades sociais:

a) A concienciación social acerca da problemática do consumo de bebidas alcohólicas en menores de idade.

b) A prevención no ámbito comunitario.

4. Para os efectos de voluntariado social, cumprirase o establecido no artigo 27º da Lei 8/2008, de saúde de Galicia.

Disposición adicional

Única.-Actualización das contías das sancións.

As contías das sancións establecidas nesta lei poderán ser actualizadas periodicamente polo Consello da Xunta de Galicia, tendo en conta, entre outros factores, as variacións dos índices de prezos de consumo.

Disposición transitoria

Única.-Adaptación dos contratos en materia de publicidade e patrocinio.

Os contratos en materia de publicidade e patrocinio asinados antes da entrada en vigor desta lei dispoñerán do prazo dun ano para se adaptaren ás limitacións establecidas nela.

Disposición derrogatoria

Única.-Derrogación normativa.

Quedan derrogadas as disposicións de igual ou inferior rango en canto se opoñan ou contradigan o disposto nesta lei.

Disposición derradeira

Primeira.-Habilitación normativa.

Autorízase a Xunta de Galicia para ditar cantas normas sexan precisas para o desenvolvemento e a execución desta lei.

Segunda.-Prazo para a aprobación da normativa de desenvolvemento pola Xunta de Galicia.

No prazo de seis meses a partir da entrada en vigor desta lei, a Xunta de Galicia aprobará a normativa de desenvolvemento prevista nela.

Terceira.-Entrada en vigor.

Esta lei entrará en vigor aos dous meses da súa publicación no Diario Oficial de Galicia.

Cuarta.-Adaptación das ordenanzas municipais.

Os concellos deberán adaptar as súas ordenanzas no prazo dun ano desde a entrada en vigor desta lei.

Santiago de Compostela, dezasete de decembro de dous mil dez.

Alberto Núñez Feijóo

Presidente

Laureano Oubiña: "Yo financié los partidos de Fraga y Suárez"

El narco cambadés concede una entrevista a la revista Vanity Fair desde prisión.

REDACCIÓN - VIGO El histórico narcotraficante Laureano Oubiña ha concedido desde prisión una entrevista a la revista Vanity Fair en la que, entre otras declaraciones, asegura que ayudó a financiar a AP y UCD con dinero del contrabando. El cambadés, que se encuentra en la cárcel de Villabona (Asturias), afirma que cuando consiga la libertad tiene pensado estar con sus hijas y vivir "donde he vivido desde principios de 1984", en A Laxe (Vilagarcía). "Y me dedicaré a trabajar honradamente y, cuando no tenga salud, a vivir de mi pensión, que para eso he cotizado como cualquier hijo de vecino", dice en una entrevista a la que respondió por escrito a través de cuestionario.

"Yo financié los partidos de Fraga y Suárez" o "Espero que el Estado me rehabilite como se rehabilita a los drogadictos, porque ser contrabandista no deja de ser una droga como otra cualquiera" son algunas de sus afirmaciones. "Yo no soy capo de nada", añade Oubiña, que admite haber traficado con hachís, pero no con otras drogas. También dice que "los muertos de la droga hay que cargárselos a los mismos del GAL. Para cubrir su incompetencia se dedicaron a manejar y teledirigir a las madres contra la droga".

Además, Laureano tiene web, entre otras curiosidades le pide a Garzón lo siguiente: Quisiera proponerle que cogiese mi defensa como abogado para defender mis intereses penitenciarios: Web Laureano.

martes, 28 de diciembre de 2010

Demasiado amor te va a matar

Soy solo los restos del hombre que solía ser,
infinitas lágrimas van cayendo sobre mí
Estoy lejos de casa
y he estado enfrentando esto solo
ya por demasiado tiempo.

Siento como que nadie me ha dicho nunca la verdad
sobre el madurar y como salir adelante
En mi confuso estado de ánimo,
he estado haciendo un recuento tratando de ver
en donde estuve mal.

Tanto amor te va a matar

Si no puedes cambiar tu forma de pensar
entre el amante
y el amor que dejaste atrás,
Te estás encaminado al desastre,
porque nunca escuchaste las advertencias.
Tanto amor te va a matar.
Todo el tiempo

Soy solo la sombra del hombre que solía ser
Y pareciera como que no hay salida para mí
Yo solía iluminarte,
y ahora todo lo he hecho es tirarte abajo
Como sería si estuvieses en mis zapatos...
Que no puedes ver que es imposible de decidir

Esto no tiene sentido
Cada vez que vuelvo estoy destinado a perder.
Tanto amor te va a matar
estoy tan seguro como nadie.
Esto terminará agotando la fuerza que hay en ti
te hará suplicar, gritar y arrastrar
y el dolor te volverá loco
Eres la víctima de tu crimen
Tanto amor te va a matar
Todo el tiempo

Tanto amor te va a matar
Hará de tu vida una mentira
Sí, tanto amor te va a matar
Y no entenderás el porqué
Has dado tu vida, has vendido tu alma
Pero, aquí viene otra vez
Tanto amor te va a matar
al fin de cuentas….
al fin de cuentas…

Letra Subida por: panzas (Colaborador Oficial Songstraducidas.Com)

lunes, 27 de diciembre de 2010

Un juez absuelve a un conductor que duplicó la tasa de alcohol

Sentencia judicial

Un juez absuelve a un conductor que duplicó la tasa de alcohol

Considera que sus facultades no estaban alteradas y dice que no hubo conducción irregular ni infracciones

26-12-2010

EP/OVIEDO El Juzgado de lo Penal número 1 de Gijón ha absuelto a un hombre al que el fiscal le pedía una multa de 3.240 euros por dar positivo en un control de alcoholemia de la Policía mientras conducía por la Avenida Juan Carlos I de Gijón, según refleja el fallo judicial al que ha tenido acceso Europa Press.

Según el Ministerio Fiscal, el imputado, en el control preventivo de alcoholemia, arrojó un resultado de 0,50 miligramos por litro de alcohol de aire espirado; trasladado a la Jefatura de la Policía Local se le efectuó una nueva prueba de alcoholemia dando como resultado 0,67 miligramos por litro de alcohol de aire espirado.

El juez sostiene que en los informes policiales no consta que el acusado, defendido por el letrado Tomás Argudín, tuviese, en el momento en el que se le realizó el control de alcoholemia, sus facultades piscofísicas mermadas. "La sintomatología no denotaba que sus facultades para conducir se hallasen alteradas por previa ingesta de bebidas alcohólica".

Además, el Magistrado-Juez, Lino Rubio destaca en la sentencia que no existen datos externos tales como conducción irregular ni infracción de la normativa viaria.

El fallo refleja además que no cabe imputar responsabilidad penal al acusado "al no haber sido enervada la presunción de inocencia la cual se asienta en dos ideas esenciales". "Por un lado el principio de la libre valoración de la prueba en el proceso penal que corresponde efectuar a los jueces y tribunales por imperativo constitucional" y por otro, "que la sentencia condenatoria se fundamente en auténticos actos de prueba obtenida con absoluto respeto de los derechos o libertades fundamentales".
Fuente: Faro de Vigo

Asociación Nacional de Tramitadores Administrativos, te informa

Agencia Tributaria Delegación de Vigo
www.agenciatributaria.es
Lalín, 2
36209-Vigo
986-202411
Vigo, 23 de diciembre de 2010
Presidente de ANTAP en Vigo
====================================
Estimado Presidente:
El próximo día 1 de enero de 2011 se inicia el plazo de presentación del resumen anual de
retenciones e ingresos a cuenta del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas
correspondiente al ejercicio 2010 (modelo 190) y de otras declaraciones informativas. La correcta
cumplimentación de estas declaraciones en todos sus extremos es de extraordinaria importancia
para la tramitación de los Borradores de declaración del IRPF 2010.
Novedades más destacadas:
1.- La Orden EHA/3062/2010 de 22 de noviembre de 2010 incorpora, entre otras novedades, tanto
las referidas a la forma de presentación de declaraciones informativas y resúmenes anuales como
también al procedimiento y las condiciones para la domiciliación del pago de determinadas deudas
cuya gestión tiene atribuida la AEAT:
1.1.- Se amplía el ámbito de aplicación de la presentación obligatoria por vía telemática a
través de Internet a las declaraciones resumen anual o informativas, modelos 156, 183, 192,
194, 195, 196, 199, 291, 346, 611 y 616.
1.2.- Se establece la cifra de 10.000.000 de registros declarados, como umbral a partir del
cual se puede optar por la presentación por vía telemática a través de internet (TGVI) o en
soporte directamente legible por ordenador en determinados modelos.
1.3.- Se amplia hasta 10.000.000 de registros las declaraciones que han de presentarse
por vía telemática a través de Internet.
1.4.- Desaparece la presentación por teleproceso, si bien estará operativa hasta el 31 de
diciembre de 2011.
1.5.- Se amplía el ámbito de la domiciliación a los modelos de Impuestos Especiales,
declaración-liquidación del Impuesto sobre las primas de Seguros y modelos de No Residentes
(todos los tipos de renta, salvo las transmisiones derivadas de bienes inmuebles).
1.6.- Se amplía la domiciliación al ámbito de las Grandes Empresas, lo que supone por un
lado nuevos modelos 111 y 353 con domiciliación mensual y por otro en los modelos 115, 117,
123, 124, 126, 128, 216, 303, 430, 560, 561, 562, 563, 564, 566 y 595 se establece la
posibilidad de domiciliación mensual.
2.- La Orden EHA/3061/2010, de 22 de Noviembre, introduce modificaciones en los modelos
347, 390 y 190.
3.- La Orden EHA/33302/2010, de 16 de Diciembre, introduce modificaciones en los modelos
193, 187, 291, 196 y 171.
Agencia Tributaria Delegación de Vigo
www.agenciatributaria.es
Lalín, 2
36209-Vigo
986-202411
Otras novedades:
Sistema de Notificación Electrónica Obligatoria: El 1 de enero de 2011 entra en vigor el R.D.
1363/2010, de 29 de octubre, por el que se regula el sistema de notificación electrónica
obligatoria para determinados obligados tributarios. La Agencia Tributaria notificará por carta a
los obligados a recibir comunicaciones y notificaciones electrónicas, su inclusión de oficio en
este sistema, asignándoles una dirección electrónica habilitada (DEH). El acceso a la DEH
puede ser realizado directamente por el obligado tributario o mediante un apoderado con poder
expreso para recibir notificaciones telemáticas de la Agencia Tributaria. En ambos casos es
necesaria la autenticación de los interesados mediante los certificados electrónicos. La
implantación efectiva de este sistema se hará de forma gradual.
Para ayudarle a presentar sus declaraciones por internet, explicarle novedades normativas
referidas a las declaraciones informativas así como para informarle sobre el nuevo sistema de
notificación electrónica obligatoria, la Agencia Tributaria le invita a asistir a las sesiones
informativas que se celebrarán en los días, horas y localidades que se señalan a continuación,
pudiendo elegir aquellos que mejor se adapten a sus circunstancias.
11,12 y 13 de
enero 2011 12:30 a 14:00
Pontevedra
Salón de Actos de la Delegación de la AEAT
Avda de Fernández Ladreda, 45
19 de enero 2011 09:30 a 11:00
Vigo
Salón de Actos de la Delegación de la AEAT
C/ Lalín, 2
21 de enero 2011
09:30 a 11:00
Y
12:00 a 13:30
Vigo
Salón de Actos de la Delegación de la AEAT
C/ Lalín, 2
No será necesaria la confirmación de asistencia. Podrá usted asistir a la sesión que le convenga,
admitiéndose asistentes hasta completar el aforo. Para solicitar cualquier aclaración puede usted
ponerse en contacto con la Dependencia de Informática de la Delegación correspondiente.
Los teléfonos de contacto se encuentran en el portal de la AEAT, www.aeat.es,
www.agenciatributaria.es o www.agenciatributaria.com, en la siguiente ruta:
Inicio - La Agencia Tributaria - Información institucional - Contacte con nosotros - Direcciones
y teléfonos - Delegaciones y Administraciones
Esperando su asistencia y la de sus asociados le saluda atentamente,
Olga Bobadilla Pérez
Delegada de la AEAT en Vigo

jueves, 23 de diciembre de 2010

TIPOS IMPOSITIVOS DEL IMPUESTO SOBRE SOCIEDADES PARA LA LIQUIDACIÓN DEL EJERCICIO 2010:

TIPOS IMPOSITIVOS DEL IMPUESTO SOBRE SOCIEDADES PARA LA LIQUIDACIÓN DEL EJERCICIO 2010:
TIPO GENERAL (art. 28.1 del TRLIS) …………………………… 30%
EMPRESAS DE REDUCIDA DIMENSIÓN (art. 28.1 del TRLIS):
Tipo aplicable por la parte de la base imponible com-
prendida entre 0 y 120.202,41 euros …………………... 25%
Tipo aplicable por la parte de la base imponible supe-
rior a 120.202,41 euros …………………………………… 30%

A TENER EN CUENTA RELACIÓN CON FUTUROS EJERCICIOS

(caso de aprobarse las medidas previstas):
1. A partir del ejercicio 2011 y hasta el año 2015, se generalizará la libertad de amortización. Hasta ahora estaba prevista sólo hasta 2012 para las empresas de reducida dimensión y para las mayores que mantuvieran el nivel empleo.

2. Se ampliará el número de empresas que puedan acogerse al tipo reducido (25%). Debe de tenerse en cuenta que a partir de 2011 se considerará empresa de reducida dimensión aquella que tenga una cifra de negocio superior a 10.000.000 de euros, hasta ahora es de 8.000.000 de euros, y el tramo de base imponible que tributará al 25% será el de los primeros 300.000 euros; veíamos anteriormente que en la actualidad dicho tramo es sólo hasta los 120.202,41 euros.

3. Según la Ley de Economía Sostenible se reducirán los plazos, costes y obstáculos para la creación de nuevas empresas, facilitando e incentivando la conversión de los autónomos en PYMEs, pudiendo deducirse más gastos de sus bases imponibles.

4. Se eliminará la obligación de pagar por el recurso cameral. La pertenencia a las Cámaras de Comercio será voluntaria.

Sobre todo debe de tenerse en cuenta lo expuesto en los puntos 1 y 2, pues tal vez sea conveniente atrasar la compra de inmovilizado amortizable y, si es factible también atrasar resultados del ejercicio 2010 al 2011.

martes, 21 de diciembre de 2010

Un millar de pequeños traficantes de drogas, candidatos a la excarcelación

El jueves entra en vigor la reforma del Código Penal que beneficia a los «muleros» y a los «manteros»

Casi un millar de presos condenados por tráfico de drogas pueden quedar en libertad a partir del próximo jueves, al beneficiarse de la reforma del Código Penal que entra en vigor ese día y que rebaja la pena del artículo 368 en tres años de prisión. Hasta ahora ese delito se castigaba con entre tres y nueve años de cárcel; desde esta semana el máximo son seis años. La mayoría de los que se beneficiarán de la nueva norma son extranjeros, las llamadas «mulas» o «boleros», que utilizan las organizaciones de narcos para enviar droga a España en el cuerpo o en el equipaje de esas personas, a cambio de una cantidad de dinero.
La reforma en este caso está encaminada a diferenciar a esos «muleros» de los grandes capos de la droga (que podrán ser condenados hasta a doce años) porque a lo largo del tiempo se ha detectado la paradoja de que, con frecuencia, los primeros cumplían más pena que los segundos. ¿Cuál es la explicación? Las personas que se prestan a esa modalidad de tráfico de estupefacientes llegan a España por primera vez, desde países como Colombia, Venezuela o la República Dominicana, entre otros; son detenidos en el mismo aeropuerto y desde ahí ingresan en prisión. La pena: nueve años. Al no tener arraigo ni familia lo habitual es que cumplan la condena entera, sin permisos y sin posibilidad de pasar a tercer grado porque no tienen donde ir. Los grandes jefes, por el contrario, suelen contar con una vida más asentada en nuestro país y sí disfrutan de salidas.
La reforma afecta a los penados por este artículo siempre y cuando ese sea el delito principal y no cuenten con agravantes (de entrada quedan excluidos todos aquellos que pertenenezcan a una organización). Los sindicatos de prisiones han cifrado que se pueden beneficiar en torno al cinco por ciento de los reos, pero este dato baja al uno por ciento, si se tienen en cuenta los condicionantes mencionados. Total, entre 700 y 1.000 candidatos.
La excarcelación no es automática, sino que cada centro penitenciario ha enviado un listado con los nombres de quienes cumplen condena en esa prisión por el citado delito. A partir de ahí, cada juez de lo Penal revisa caso por caso y decide si el preso debe salir o no teniendo en cuenta el principio de que, ante la duda, siempre se aplica la sanción más favorable al reo.
Instituciones Penitenciarias ya ha comenzado las gestiones con la Policía para que aquellos presos que queden en libertad —la mayoría son extranjeros—y se encuentren en situación irregular sean expulsados a sus países de origen. El ahorro, aunque no fue el objetivo de esta reforma, es otro factor colateral, al menos en lo que se refiere a las «mulas» de la droga que siguen llegando día sí y día no.

domingo, 19 de diciembre de 2010

La novela, Pude verlo


Título: Pude verlo.
Autor: MA Benedict

Sinopsis:

Todos pensaban era normal que sus vidas transcurrieran por el camino del libre juego de su moral. Sin embargo, el protagonista de la historia descubre el entramado social más grave que se pudiera nunca imaginar. Un mundo en el que todo estaba manipulado. Se encontraba en el papel de un actor dirigido por un Dios Supremo que fundaba y regía las relaciones humanas. Un mundo en el que cada cual ejercitaría su papel bajo el antojo de un guión escrito por su creador.
El poder era absoluto, las catástrofes naturales, los ciclos económicos, los lugares de nacimiento, la división del globo terráqueo, las razas, organización social y política, formas de reunión, asociación e ideología, todo era construido y estaba montado como obra de ingeniería que hasta ese momento todos calificaban de divina, siendo en realidad el adjetivo apropiado a darle, todo un proyecto de ingeniería, hasta ese momento, desconocida.
En este libro descubrirás: Lo importante que es dar la oportunidad a la vida para ser vista con una amplitud suficiente para no juzgar las situaciones dándoles una explicación no adecuada. Continuar con ilusión desde cualquier lugar es fundamental, pues no hay que olvidar, que por mucho que se camine, no hay que hacer cálculo ninguno para averiguar el punto de partida, si sabemos de dónde hemos salido inicialmente. Observando, a cada rato, un poco más, acostumbrándote a ver, hasta creer que llegas a una conclusión clara, que desvele, que no era ese el lugar deseado, pero sí era, un agujero que dejó pasar la LUZ.

Capítulos

1. De cómo la educación funciona y Belén Esteban interfiere.
2. De cómo la fuerzas de seguridad defienden al ciudadano. Estado policial.
3. De los partidos políticos, esos grandes desconocidos. ¿Están liados Bill Gates Alfaya y la Infanta?
4. De los reyes y demás nobles. Especial intervención del abogado Rodríguez Menéndez.
5. De los privilegios en las relaciones laborales.
6. De la naturaleza, arte y amor, con especial intervención de la felicidad desnuda en el programa La Noria.
7. Calle el hombre y hable el mundo.

HUMOR, mejor reír que llorar

Nos toco la lotería
Llega un marinero de una larga ausencia en la mar, y encuentra en su casa una cocina nueva.
Le pregunta a su esposa: - ¿Y esta cocina?.
Ella responde: Nos toco la lotería.
Al cabo de un tiempo regresa otra vez de la mar, y se encuentra a su mujer con un lujoso abrigo de vison, al preguntar de dónde habían salido, su señora vuelve a contestar:
- Nos volvió a tocar la lotería.
Por tercera vez, el marido llega de la mar, y se encuentra en su casa toda clase de nuevos electrodomésticos, pregunta de nuevo por la nueva adquisición y su mujer repite:
- Nos toco la lotería.
Por la tarde se van a la playa y ella le dice a él: Voy a darme un baño.
Él le contesta: -Pues ten cuidado, ¡no se te moje el boleto!.

Tírate por la ventana
Esta una mujer con su amante en la cama. Llega el marido por sorpresa. Ella le dice a su amante: - Tírate por la ventana.
- ¿Por la ventana? ¡Con el frío que hace y en pelotas!
- Tú verás, pero mi marido es boxeador y mete unas leches, además es un primero, ¡tírate hombre!. Responde la mujer.
El hombre se lanza, cae con fortuna, ve a dos hombres corriendo con su chandal de mañana y se une a ellos. Uno de los deportistas al verlo en pelotas, pregunta:
- ¿Y tú así desnudo?
El hombre contesta:
- No es que a mí me gusta correr así, cómodo sin vestiduras, curtiendo ni piel.
- ¡Ah! exclama el otro, - ¿y para qué el preservativo que llevas puesto?, le pregunta.
- El preservativo es por si llueve. Responde el que iba en pelotas.

La Renta del Albañil
Acude un hombre a la Administración de Hacienda para hacer su Declaración de la Renta. El funcionario que se la confecciona le cuestiona sobre sus propiedades.
Él comienza a explicar:
- Tengo una piso de 200 metros en el centro de la ciudad, un chalet en primera línea de la playa, principal, una casa en la montaña, un apartamento en Canarias...
El funcionario le pregunta:
- ¿Dónde trabaja usted?
- Soy albañil, le dice el hombre.
- ¡Y un cuerno! Le contesta el funcionario.
- No, ¡dos!, Contesta el hombre.

viernes, 17 de diciembre de 2010

Libertad de mercado

España: Media ciudadanía pensando yo no puedo hacer nada en contra de las injusticias y unos pocos aprovechándose de los necios. Cierre de sedes políticas para que no existan elecciones primarias, Taxis, legislación de cargos de confianza políticos para obtener mayor "discrecionalidad", farmacias, gestorías, notarías, procura, Ley de acceso a la Abogacía...

"The Question Is:Franco is dead? It meets its successor "
La pugna por la conquista del mercado es parte esencial del pricipio de libertad de empresa, recogido, entre otras normas, en el artículo 38 de la Constitución Española de 1978:

Se reconoce la libertad de empresa en el marco de la economía de mercado. Los poderes públicos garantizan y protegen su ejercicio y la defensa de la productividad de acuerdo con las exigencias de la economía general y, en su caso, de la planificación.

Así, los profesionales pueden competir en el mercado. Sin embargo, el ordenamiento jurídico quiere que la lucha concurrencial no se realice de manera incorrecta sino que el ejercicio de la libertad de empresa sea correcto. Las conclusiones que se pueden extraer son que la manifestación de la libertad de empresa es la libertad concurrencial y sus límites vienen marcados por la lealtad. Para conseguir dicha corrección, el legislador español ha elaborado el Derecho de defensa de la competencia (o Derecho de la competencia) y el Derecho sobre la competencia desleal. Éste último se puede definir como el conjunto de normas legales que tienen por objeto la determinación de los actos desleales y la represión de los mismos.

Por las funciones que desarrolla, el Derecho de la competencia desleal, pertenece, según los autores, a la llamada "Constitución económica", por esta expresión se alude a normas contenidas en leyes ordinarias que tienen función configuradora, y por lo tanto constitucional, de la economía de mercado.

En el ordenamiento español los actos tipificados se encuentran en la Ley 3/1991, de 10 de enero de Competencia Desleal. El profesor Uría mantiene una clasificación de los actos atendiendo al interés jurídico protegido. Así, los engloba en tres grandes grupos:

Actos de deslealtad frente a los competidores.
Actos de deslealtad frente a los consumidores.
Actos de deslealtad frente al mercado

Características de la dictadura franquista


Las bases de la dictadura fueron entre otras el nacionalismo español, el catolicismo y el anticomunismo, que sirvieron de apoyo a un gobierno de dictadura militar autoritaria que se autoproclamó como "democracia orgánica" en oposición a la democracia parlamentaria.

A partir de las derrotas de las potencias del Eje en la Segunda Guerra Mundial, el general Franco promulgo el Fuero de los Españoles (17 de julio de 1945) con ello, redujo la importancia de la Falange Tradicionalista y se concedió más importancia al componente católico.[6] A partir de entonces, la dictadura se va deshaciendo de su carácter pro-fascista, aunque sigue utilizando su simbología. La dictadura tuvo que buscar nuevas alianzas internacionales. En la década de los años 60 apareció una generación de políticos tecnócratas formados en el Opus Dei y se rompió el aislamiento internacional. La dictadura militar se caracterizó por:

Carencia de Constitución. Al rechazar el liberalismo se negó el sufragio universal. Los cargos políticos se ocupaban por designación, no por elección.
Inexistencia de partidos. Los partidos políticos estaban prohibidos al ser considerados estos por la dictadura como sembradores de divisiones.
Concentración del poder. Franco podía legislar por decreto. Hasta 1942 no existieron Cortes pero éstas aparecieron como un órgano que sólo se limitaba a respaldar las indicaciones del Jefe del Estado. Sin ninguna base democrática.[cita requerida]
Restricciones a las libertades de asociación y de reunión. Un grupo de más de 20 personas sólo podía reunirse si tenía un permiso del gobernador civil.
Absoluto control de la información. La prensa hubo de someterse a censura previa, hasta la ley de Prensa de 1966. Este control permitió una propaganda favorable a la dictadura.
Asignación del mantenimiento del orden a las fuerzas armadas, con lo que el ejército asumió las funciones de policía.
Sindicatos verticales. En teoría el régimen se nutría ideológicamente de la Falange, pero en la práctica lo que hizo fue adaptar el falangismo a sus propios intereses. La concepción falangista de unos sindicatos en los que estuvieran encuadrados patronos y obreros (eso significa verticales), para impedir la lucha de clases y resolver por arbitraje los conflictos sociales, se completó con la subordinación de los sindicatos al gobierno. El delegado nacional de sindicatos tuvo cargo de ministro. Las huelgas estaban prohibidas.
Cortes Españolas
Artículo principal: Ley Constitutiva de las Cortes
La Ley Constitutiva de las Cortes o simplemente Ley de Cortes de 17 de julio de 1942 fue promulgada durante la primera etapa del régimen franquista, a fin de dar una apariencia de parlamentarismo a la dictadura.

Establecía la formación de una asamblea unicameral de elección indirecta con teórica iniciativa legal, aunque ésta residía en la figura de Franco desde el momento de la promulgación de la Ley de agosto de 1939, que le atribuía la capacidad de dictar normas sin ningún tipo de condicionantes.

jueves, 16 de diciembre de 2010

BASTA YA, el SERVILISMO PÚBLICO, es grave enemigo de la demócracia

Os voy a narrar unos hechos dignos de una sociedad que se levanta con un penaltí y no con una injusticia. Dignos de una sociedad que da audiencia por sus televisiones a un prófugo o ladrón del errario público. Dignos de una sociedad en la que su economía sumergida es de un 20% y lo que no se menciona porque se queda en trajes y bodas de los que la dirigen. Dignos de una sociedad en la que se castiga a unos cuantos "privilegiados", y otros tantos que no calientan su escaño mientras se les paga por ello como mínimo, siguen impunes... "O yo soy la loca, o son los demás"
AL CONSEJO GENERAL DEL PODER JUDICIAL y AL MINISTRO DE JUSTICIA, los juzgados españoles están mal señalizados, el ciudadano está desinformado y tienen un retraso de media sobre las tres horas desde la hora de citación, esto no ocurre por necesidad sino por costumbre. BASTA YA.

DICE;
Que a través del presente escrito vengo a interponer una QUEJA, por los hechos que están sucediendo de forma reiterativa y como práctica usual en la gran mayoría de nuestros tribunales. Los hechos que por medio del presente se mencionan contravienen las leyes vigentes y crean un perjuicio irreparables a esta parte, a los ciudadanos y al conjunto del país, basándo los mismos en los siguientes;

HECHOS

1. En fechas pasadas, acudí a juicio en calidad de abogada con mi defendido, el juicio era para las 10:15 horas.
2. Mi representado y yo llegamos al juzgado a la hora citada, pero el fiscal aún no había llegado. Su señoría que estaba por las instalaciones del juzgado, sin toga ni ninguna otra señal que lo caracterizara como funcionario, subía y bajaba de planta, al parecer la sala de vistas se encontraba en la zona de abajo.
3. El juzgado en cuestión, - no es el único -, carecía de ningún tipo de señalización, no sabiendo esta parte a dónde acudir, motivo por el que al llegar a las 13:00 horas, decidió esta parte entrar en la oficina donde se encontraban varios funcionarios, todos ellos sin identificar y solicitar hablar con su señoría.
4. Su señoría me atendió en su despacho, éste sí estaba señalizado, y me pregunto que me pasaba, yo le expliqué la confusión y le dije que no quería significarle algo del caso sino saber dónde iba a proseguir el proceso ya que no había conformidad. Dicho esto agregue que nunca dije que quisiera hablar del caso en cuestión en su despacho y que se trataría de un malentendido, a lo que su señoría apostillo: El malentendido es suyo, no mío.
5. Que no entiende esta parte como tratando con una persona que efectúa un servicio público puede sentirse en el trato dispensado como si la sirviente fuera ella.
6. Que no recibí una explicación ninguna sobre el retraso mencionado – más de tres horas Y subjetivamente sentí como que la imparcialidad de este juez quedaba pendida de un débil hilo y discerní resentimiento por el simple hecho de quererme informar dónde, en qué condiciones y a qué hora se procedería a celebrar el juicio.

Fuente: www.contralainjusticia.com

domingo, 12 de diciembre de 2010

43 Cosas que debes saber antes de morir

1. El tiempo de espera medio hasta que nos dormimos es de siete minutos.

2. Los CDs fueron diseñados para recibir 74 minutos de música porque esa es la duración de la Novena Sinfonía de Bethoven.

3. Antes del 1800, los zapatos para el pie izquierdo y derecho eran iguales.

4. El encendedor se inventó antes que los fósforos.

5. Walt Disney tenía miedo a los ratones.

6. A lo largo de nuestra vida, y durante las noches, cada humano se come una media de 8 arañas.

7. Los cómics del pato Donald se prohibieron en Finlandia porque no llevaba pantalones.

8. Las mujeres pestañean casi dos veces más que los hombres.

9. En China hay más angloparlantes que en los Estados Unidos.

10. ¿Sabías que compartes tu fecha de cumpleaños con al menos otros 9 millones de personas en el mundo?

11. Leonardo Da Vinci inventó las tijeras.

12. Solo una de cada dos mil millones de personas alcanza o sobrepasa los 116 años de edad.

13. El cacahuete es uno de los ingredientes de la dinamita.

14. Como media, la mano izquierda realiza el 56% del trabajo cuando se escribe a máquina.

15. En el mundo hay más pollos que personas.

16. Los repelentes de mosquitos no repelen. Te ocultan. El spray bloquea los censores del mosquito por lo tanto ellos no saben que estas ahí.

17. Ningún pedazo de papel puede ser plegado a la mitad más de 7 veces. (A que lo intentas xD!)

18. Los burros matan más gente anualmente que los accidentes aéreos.

19. Quemas más calorías durmiendo que mirando televisión.

20. El roble no produce bellotas hasta que tiene 50 años o más.

21. El rey de corazones es el único rey sin bigotes.

22. La distancia de alas del Boeing 747 Jumbo es más larga que el vuelo del primer avión de los hermanos Wright.

23. Es posible hacer subir una vaca por las escaleras, pero no bajarla.

24. En promedio, 100 personas mueren ahogados al año con bolígrafos.

25. Es físicamente imposible lamerse el propio codo. (Si se puede ¬¬)

26. La guerra más corta de la historia tuvo lugar entre Zanzibar e Inglaterra en 1896. Zanzíbar se rindió a los 38 minutos.

27. La silla eléctrica fue inventada por un dentista.

28. Febrero de 1865 es el único mes en los registros históricos que no tuvo ninguna luna llena.

29. La orina de gato brilla a la luz de una lámpara de luz negra.

30. Si gritas durante ocho años, siete meses y seis días, habrás producido suficiente energía sonora como para calentar una taza de café.

31. Si te tirases pedos consistentemente durante seis años y nueve meses, producirías suficiente gas como para crear la energía de una bomba atómica.

32. Una libélula vive aproximadamente 24 horas.

33. La memoria de un pez dorado es de tres segundos.

34. En Inglaterra, al Presidente de la Cámara no se le permite hablar.

35. El nombre de Oz, usado en "El mago de Oz" se le ocurrió a su autor Frank Baum cuando en su despacho contempló el segundo tomo de su enciclopedia, A-N y O-Z.

36. Una pelota de golf oficial tiene 336 agujeritos.

37. La manera mas fácil de diferenciar un animal carnívoro de un herbívoro es por sus ojos. Los carnívoros (perros, leones) los tienen al frente de la cabeza, lo que les facilita localizar su alimento. Los herbívoros los tienen a los lados de la misma (aves, conejos), lo que les ayuda a detectar la aproximación de un posible depredador.

38. Una persona parpadea aproximadamente 25 mil veces por semana.

39. El material más resistente creado por la naturaleza es la tela de Araña.

40. 15% de las mujeres americanas se mandan flores a si mismas en el día de los enamorados.

41. La hija de Shakespeare era analfabeta.

42. Einstein nunca fue un buen alumno, y ni siquiera hablaba bien a los 9 años, sus padres creían que era retrasado mental.

43. En Entidad Integral, trabajamos para encontrar la solución que tú precisas, contacta y conoce nuestros servicios, Tlfn: 986266151.